טל-וראם-צילום-ליטל-ישורון-1024x684-1.jpeg

תמר גור קראוזה

  • 0 עוקבים
  • 0 חוות דעת (  כוכבים מתוך 5 )

בקצרה

צרו קשר עם תמר גור קראוזה

אודות תמר גור קראוזה

מלווה זוגות בבניית ועריכת חופה שיוויונית, אישית, וזוגית. לימוד זוגי ומשמעותי תוך בנייה משותפת של חופה יהודית בדמותכם ובשפתכם. 
 
מי אני? תמר גור קראוזה, רבה רפורמית. הנחתי וליוויתי כבר מעל 300 זוגות בשנים האחרונות. (זכיתי להיות האישה שחיתנה הכי הרבה זוגות בארץ) אוהבת מאוד את מה שאני עושה ומאמינה בו בכל ליבי. ובעיקר אוהבת את הקשר המיוחד שנוצר עם כל זוג .
מתחתנים? מזל טוב! אושר גדול, התרגשות, צפייה, חששות.. חתונה היא רגע ייחודי בזמן בו יש לנו הזדמנות לחגיגה ושמחה אמיתית, הזדמנות לאסוף את כל אוהבינו סביבנו, הזדמנות לקדש את היחד. אך בהכנות אליה, פעמים רבות, אנו מוצאים עצמנו מתעסקים בעיקר בסידורי האורחים, באוכל, במפיות, בדיג'יי.. אך בכך לרוב, אנחנו מפספסים את ההזדמנות.
הזדמנות לתת מקום בחתונה לזוגיות שלנו, לבחירה זה בזו, למשפחה, לעצמנו. כל אלו מקומם בטקס, בחופה. אך הוא, לרוב – זר ומנוכר. ישנה תחושה שהוא לא בשפתנו ולא בשבילנו, למרות שאנו אלו העומדים תחת החופה… אך זה יכול להראות אחרת. אפשר ליצור טקס חופה שיוויוני, רלוונטי ומשמעותי. טקס אשר מבטא את עולמכם התרבותי והאישי, היהודי והרוחני.
טקס שמבטא את מי שאתם- את הזוגיות, המשפחה, הקהילה, היחיד והיחד. טקס חופה בו שניכם באים לידי ביטוי באופן מלא ושיוויוני, כשיקוף אמיתי ואותנטי לחייכם. טקס אשר אתם שותפים מלאים בבניתו ובמהותו. אפשר להכניס לחודשי ההכנה לחתונה גם עיסוק בתוכן ומשמעות. אני מזמינה אתכם לתהליך למידה משותף. בועה בזמן בתוך כל הארגונים בה נפנה זמן לעסוק ב- זוגיות, בבחירה, בחופה, ביהדות ליבראלית ושיוויונית, ובחיים המשותפים שאתם עומדים לפניהם. תהליך אשר בשיאו נבנה ביחד, תוך שאיבת השראה מן החופה היהודית- טקס שיהפוך את החתונה שלכם לאישית ומשמעותית, חתונה בה קולכם באמת ישמע.
מה כולל התהליך: הכרות עם הטקס היהודי ומציאת קולנו בתוכו,דרך החופה עיסוק בשאלות של תוכן,למה אנחנו מתחתנים, מה אנחנו רוצים מהחיים המשותפים, מה המשמעות בכלל של טקס ועוד..
יצירת טקס חופה יהודי ,שוויוני אישי ומשמעותי, שיחה עם עורכת דין על מעמד וזכויות משפטיות,הנפקת תעודות זוגיות מטעם התנועה הרפורמית.

גלריית תמונות

זכויות יוצרים לתמונות: תמר גור קראוזה

סיכום חוות דעת על תמר גור קראוזה

Excellent0%

Very good0%

Good0%

Fair0%

Poor0%

רבנים ועורכי טקסים שעשויים לעניין אותך: