20180622_190133.jpeg

נורית דגן עובדיה

  • 0 עוקבים
  • 0 חוות דעת (  כוכבים מתוך 5 )

בקצרה

צרו קשר עם נורית דגן עובדיה

אודות נורית דגן עובדיה

צורפת ומורה לצורפות, מעבירה סדנאות צורפות חד פעמיות ומפגשי זוגות להכנת טבעות משותפת- זה לזו וזו לזה או זו לזו או זה לזה, בכל ורסיה, טרום נישואים וגם בכל נקודה חגיגית אחרת בחיים.
הסטודיו שלי נמצא בביתי שבגליל, במשגב. חדר גדול ומרווח, עם 4 עמדות וכל המכשור הנחוץ להכנת תכשיטים מסוגים שונים וטכניקות שונות. החל משנת 1994 העסק שלי פעיל ביצירת קולקציות, עבודה מול חנויות יחידים והצגה בתערוכות מקצועיות. לימדתי דורות של תלמידים מוכשרים ועברו בסטודיו מאות אנשים שהגיעו לטעימת צורפות חד פעמית ויצאו עם תכשיט שיצרו במו ידיהם.
ב17 שנים האחרונות, כל שנה מגיעים אליי מספר זוגות לייצר עבור עצמם את טבעות הנישואים שלהם. המיוחד בתהליך הזה מורכב מכמה דברים.

ראשית, בני הזוג מפנים לעצמם זמן לבלות ביחד באווירה של עשיה, של יצירת משהו חדש משותף. הזמן הזה הוא בדרך כלל אי של שפיות בתוך אינטנסיביות של החיים, איש וחייו העמוסים אשר יהיו. הזוגות מדווחים שמכל ההתארגנות לחתונה, פעמים רבות, במימד הזמן, ההפוגה הזו נצרבת כאירוע טוב, מיוחד ומשמעותי ואת התוצאה הם נושאים על גופם ורואים יום יום.
אז איך זה עובד? נפגשים אם אפשר או מנהלים שיחת הכנה בטלפון. אני מעדיפה פנים אל פנים כדי להסביר ולהדגים חומרים ואפשרויות. כשזה לא מתאפשר, מסתפקים בשיחה. אחרי שמבינים יחד מה הכיוון העיצובי, אילו חומרים צריך להזמין, אני מפנה את הזוג לרכוש בעצמו את חומרי הגלם. באופן זה, העלויות הן מינימליות. למעשה, הזוג משלם את מחיר הבסיס אותו אני הייתי משלמת ועליו הייתי נאלצת להעמיס עלויות. ואם זה עובר לחנות זה שוב מוכפל….אז אחרי שקונים את החומרים, קובעים תאריך להכנת הטבעות. מגיעים ל4 שעות או יותר, תלוי במורכבות הטבעות. אני מאד קשובה לזוג לאיך ומה מתאים להם לפעול ולפי זה מתנהל המפגש.
על מפגש הייעוץ איני לוקחת תשלום. למפגש הכנת הטבעות יש תעריף שעתי. לנרשמים דרך אפליקציה זו אעשה תמחור מיוחד. כך שלמעשה, אתם משלמים לי על הזמן הנסיון והמקום שלי, ללא עלויות מיותרות נוספות.
למי מתאים להגיע להכין טבעות?
לכל אדם שמוכן לעבור חוויה אחרת, שמסכים לקבל הוראות כדי לעשות מוצר יפה, ולכן, זה בעצם מתאים לכולם. מי שמאד חושש שהמוצר לא יצא בדיוק כמו שדמיין, ניתן לבדוק מה עומד לנגד עיניו. לפעמים הדוגמא באמת מורכבת או נעשית בטכניקות תעשייתיות ואלו מקרים שעדיף לקנות מוצר קיים. 
כל הזוגות שהכינו את טבעותיהם עד היום, היו מאד מרוצים. יש אנשים שאני מכינה עבורם טבעות נישואים, וכמובן שגם זו אופציה.

גלריית תמונות

זכויות יוצרים לתמונות: נורית דגן עובדיה

סיכום חוות דעת על נורית דגן עובדיה

Excellent0%

Very good0%

Good0%

Fair0%

Poor0%

צורפים נוספים שעשויים לעניין אותך: