החתונה החברתית של מאיה ומתן

הסיפור של החתונה שלנו...

כשהחלטנו שאנחנו רוצים להתחתן היה לנו מאד חשוב שהחתונה תהיה שלנו, ולא תכלול שום דבר ״בגלל שצריך״. מבחינתנו הכוונה הייתה שהאורחים יהיו אנשים קרובים אלינו שאנחנו רוצים שיחלקו איתנו את האירוע הזה, שהטקס יכיל את הערכים והעקרונות שלנו, ושהאירוע יהיה פשוט, מרגש, משמח, אקולוגי ומתאים למי שאנחנו. בנוסף רצינו שכל מי שבא יבוא באהבה ובשמחה בלי לחשוב אפילו על כמה זה עולה לו, ושזו לא תהיה עוד חתונה שצריך להוסיף להוצאות החודשיות. אחרי קריאה והתייעצות עם חברים החלטנו שהחתונה חברתית, בשישי בצהריים בטבע תהיה בדיוק מה שאנחנו חושבים עליו, וכל החברים והמשפחה התרגשו מהתהליך ומהתוצאה מאד…

צילום חתונה זול
צולם ע״י תמר גת

הטיפים שלנו לזוגות שמתכננים חתונה חברתית: 
קודם כל לדמיין איך אנחנו רוצים שהחתונה תיראה, ומה חשוב לכם יותר ופחות. לחשוב על תקציב שהייתם רוצים להשקיע באירוע ולזכור את המטרה של האירוע שהיא בסוף החתונה, וההחלטה לחיים משותפים. חוץ מזה לדעתנו שחשוב לשתף את המשפחה בתהליך, גם אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, לתת להם אחריות ולשאול לדעתם כדי שהם ירגישו חלק, בסוף זה אירוע מאד מרגש וחשוב גם בחייהם..

 

סיון ליפשיץ - חתונה חברתית
צולם ע״י סיון ליפשיץ

הספקים שהבלטו מעל כולם: 
קודם כל טל ועידו המדהימים (חתונה תוצרת בית). ליוו אותנו מהשלב הראשון בפגישת הכרות לא מחייבת שבה ווידאנו שאנחנו רואים עין בעין ושיש לנו שפה משותפת. הם היו נהדרים בכל שלב- דרך התכנון, בחירת המקום, חלוקת אחריויות, ועד ניהול החתונה בצורה כל כך עדינה ומוצלחת שבקושי הרגשנו שהם שם, והכל התנהל חלק ככה שיכולנו פשוט להנות. חוץ מזה כל הספקים שהם המליצו עליהם והם עובדים איתם היו מעל ומעבר, וכל כך הרגשנו שהחתונה היא שלנו. שנית- לאו זק, הדיג׳יי הכי טוב שיש. מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו מדברים עם חבר, והרחבה הייתה מלאה מתחילת הריקודים ועד הסוף סוף. עם שילוב של מוזיקה מיוחדת ומיין סטרים, היה מדוייק, ובמחיר מאד נגיש ואנחנו ממליצים עליו בלב שלם. ואחרונה- הדר בשארי הצלמת. שקטה ונעימה, עם עין לרגעים הקטנים והיפים, הרגשנו שהיא עושה את זה ללא מאמץ, והיה מקסים שהיא הייתה חלק מהחתונה שלנו.

קרדיטים ומידע שימושי:

הפקה: ה-מפיקים. טל ועידו, חתונה תוצרת בית. ממליצים בחום!
מיקום החתונה: חורשת האקליפטוס בבית גמליאל
מוזיקה: לאו זק המהמם
בר אלכוהול: קנינו את האלכוהול והשתייה בעצמנו, ואת הבר הפעילו צוות העובדים דרך המפיקים
צילום סטילס: טל בשארי הנהדרת
צילום וידאו: לא היה, אם אתם גם מחליטים לא לקחת אנחנו ממליצים להעמיד חצובה עם מצלמת וידאו כדי לצלם את החופה
איפור: חברה טובה
שמלת כלה: רוח נשית (עמותה למען נשים מוכות, מחירים זולים, מבחר גדול, וכל ההכנסות הולכות למען העמותה)
טבעות: ג׳קסון ברמת גן
עורך הטקס: חבר טוב

גם חברים שלכם עושים חתונה חברתית? שתפו אותם ועזרו להם לעשות זאת!

Facebook
Twitter