22861514_1926476137387136_7149951858891773662_o-1024x683-1.jpeg

דיג'יי דודי יששכר

  • 1 עוקבים
  • 0 חוות דעת (  כוכבים מתוך 5 )

בקצרה

סיכום חוות דעת על דיג'יי דודי יששכר
/5

היי אני דודי, די ג׳יי, מוזיקאי, מתופף, מפיק, יוצר, בוגר בי״ס רימון במגמת ביצוע והלחנה ובוגר מכללת BPM במסלול מקיף להפקת מוזיקה אלקטרונית.
הקריירה שלי נמשכת מעל ל-20 שנה במהלכן חרשתי את הארץ במסיבות ופסטיבלים כמו הסאנביט, מידברן, זורבה, מועדוני אנדרגראונד בתל אביב ועוד מגוון מסיבות ברחבי הארץ. שיחררתי רמיקסים מגניבים אשר הפיחו חיים בקלאסיקות אהובות וכמובן הופקדתי על מאות חתונות מרגשות ואלפי רקדנים מחויכים.

עברתי המון גילגולים מוזיקליים ובמקום להתחיל לעוף איתכם על ז׳אנרים מכל היבשות והזמנים (לא יהיה לזה סוף) אסכם מהי מוזיקה בשבילי במילה אחת: חיבור.

החיבורים שיוצרים מוזיקה והחיבורים שמוזיקה יוצרת זה קסם שמדהים אותי בכל פעם מחדש. 

ומכאן החיבור לחתונות וחתונה חברתית בפרט. חגיגה של אהבה שנוצרת מחיבור בין מגוון אנשים ועולמות כשכל אחד מביא משהו וביחד יוצרים עולם רחב וצבעוני. אני מאוד מחובר לרעיון הזה וכזו היא המוזיקה שאני מנגן באירועים, מלאת תוכן, צבעונית ודינמית ובעיקר קשובה ומחוברת לזוג, לקהל ולכל רחשי האירוע. לכן רתמתי את החברה שלי Shaka Music לעניין החתונה החברתית, ביחד איתכם ניקח את פסקול החיים שלכם ונחבר אותו למסיבה קסומה שבה אף אחד לא נשאר אדיש כשטביעת האצבע שלכם היא מה שיכתיב את אופי האירוע, מבחינתי אין שיר או ז׳אנר לא טוב, הכל עניין של טיימינג ויצירתיות והאומנות שלנו היא לחבר בין הדברים (ובין האנשים) 

 

אני רוצה להזמין אותכם לבנות ביחד את הקסם הזה ולהנות מ – 15% הנחה לכל מי שפונה דרך האתר של כיף להתחתן

תקליטנים קשורים

סגנונות מוזיקה: Ambient, אינדי, אפריקאית, דאנסהול, דיסקו, האוס, היפהופ, חסידית, טכנו, מוזיקת עולם, מזרחית, ערבית, פולק, פופ, שחורה

סגנונות מוזיקה: Afro Funk, אינדי, אלקטרו סווינג, אפריקאית, דיסקו, האוס, היפהופ, טכנו, מוזיקת עולם, ערבית, פופ

סגנונות מוזיקה: Afro Funk, Ambient, אפריקאית, דאב, דאנסהול, דיסקו, האוס, היפהופ, מוזיקת עולם, ערבית, פופ, רגאיי, שחורה